Want up to 50% discount?
28
Deeja Cosmetic Sabun Pembersih Muka - Pek Baru
RM10.80 RM15.00
Deeja Cosmetic Sabun Pembersih Muka - Pek Baru
Price RM10.80 RM15.00
Brand Deeja Cosmetic
Availability In Stock
Shipping Fee
Quantity
Description
Highlight
  • Merawat masalah berjeragat / kulit kusam
  • Merawat masalah lebam bawah mata, dan kulit kering
  • Merawat masalah berjerawat & berminyak / sensitif
  • Merawat masalah tona kulit tidak sekata
  • Merawat masalah berparut dan sebagainya

SABUN PEMBERSIH MUKA DEEJA COSMETIC ini mengandungi khasiat Air Mawar, Susu dan juga Beras. Ianya membantu untuk membersihkan kulit wajah dengan mendalam dan menyingkirkan sel-sel kulit mati. Kalau korang ada berus cuci muka lembut yang tengah trend tu kan, lagi best. Selain ianya mampu membersihkan kulit sehingga ke dalam dengan partikel nano, ianya mampu mengatasi masalah jerawat, jeragat, kulit gelap dan berminyak. Sabun ni juga berbau wangi dan tidak merengsakan kulit korang. Tak rasa kesat pun. Lembut je lepas pakai. 

 

Sabun Pembersih Muka

  • Boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja.
  • Mengandungi carrot, susu & air mawar yang membantu mendapatkan kulit yang lebih cerah, mengatasi lebam bawah mata dan memberi kesegaran berpanjangan kepada muka kita.

 

Kebaikan:

  • Merawat masalah berjeragat / kulit kusam
  • Merawat masalah lebam bawah mata, dan kulit kering
  • Merawat masalah berjerawat & berminyak / sensitif
  • Merawat masalah tona kulit tidak sekata
  • Merawat masalah berparut dan sebagainya

 

Sabun Pembersih Muka ni color oren. Antara bahan semulajadi untuk produk ni adalah lobak merah, susu dan air mawar. Satu buku sabun ni boleh potong dua. Guna dulu sebelah, then selebihnya boleh simpan. Sebabnya sabun ni guna air sikit je pun dah berbuih banyak. Lepas cuci muka dan bilas dengan air, memang rasa segar je muka. 

 

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews
What's in the box

1 x Deeja Cosmetic Sabun Pembersih Muka - Pek Baru

Want more affordable prices?
Make a purchase in our store in store at the following markeplace